You & Me forever - Del 57

Previously:

Hjärtana åkte runt i magen och jag kunde se framför mig hur det kom upp massor av bilder på Justin och mig. Stranden, vid middag hemma hos mig för några veckor sen, hur han kallsvettades när vi var små och han skulle sova över hos mig, alla fina minnen vi hade haft tillsammans.

Justin och Kenny började snacka om nästa konsert Justin skulle ha. I morgon kväll, igen. Sen skulle han tydligen jobba med nya skrivan, Believe, dagen efter det. Alltså i övermorgon.

Om han ska jobba, vad ska jag göra då? STELLA! Jag måste köpa en present till Stella! I alla fall skicka ett vykort! Shit, hur kunde jag glömma det?!

----------------

Selenas perspektiv:

 

-Godnatt, svarade jag Justin innan jag stängde ögonlocken och hemska tankar kom upp i huvudet. Vad önskar sig Stella egentligen? Just det! Autograf från Justin! Eller vänta, nej. Det låter för.. billigt. För mig då alltså, och för henne. Hon skulle ju kunna få en autograf från honom nästan när som helst.

Hon ska få någon som hon alltid har önskat sig, något som får henne att må bra, något hon vill ha. Inget sms där det stod ”Grattis Stella, på din dag! Ha det så bra”. Det verkar för .. Äsch, hon ska få någon som man kan slå in i ett paket!

Med den tanken i huvudet, så somnade jag.

 

Nästa dag vaknade jag med ett ryck. Jag var svettig på ryggen och hade sparkat av mig hela täcket så att Justin hade fått ”bubbeltäcke”.

Jag satte mig spiktakt upp i sängen och tittade runt mig. Allt var som det skulle. Skönt.

Justin låg på vänstra sidan av mig, och man kunde höra hans lugna, tunga andetag mot kudden.

 

Jag la mig ner på kudden igen och pustade ut. ‘Det var bara en dröm’, tänkte jag för mig själv och flyttade min blick till Justin’s ansikte. Han var verkligen jättesöt!

-Jag älskar dig, viskade jag och kysste honom lätt på halsen. Han ryckte till och öppnade långsamt ögonlocken, och två hasselbruna, helt underbara, ögon dök upp.

Jag la mig ner på min kudde igen och stirrade in i hans ögon. Man såg in så djupt!

-Godmorgon, viskade han mjukt och gäspade stort.

-Godmorgon, viskade jag lyckligt tillbaka och log mot honom. Han gnuggade sig i ögonen och tittade ner på täcket som låg på hans sida.

-Här! sa han och slängde täcket till mig.

-Vad vill du göra idag? frågade han och drog sin hand längst min ryggrad.

-Det du vill göra, såklart! Sötnos, svarade jag och hoppade lite närmare honom. Han fortsatte smeka min rygg och kysste mig med hopbitna läppar. Jag besvarade hans kyss och log stort mot honom.

 

Jag hörde en svag knackning från dörren, och Justin harklade sig snabbt. Han la ena armen över mina axlar och ropade snabbt ”kom in”. I samma sekund så drog han upp täcket lite mer över oss båda.

 

Handtaget rycktes ner och instigandes kom Ryan, i bara shorts. Han kramade om en vit handduk och gav mig en snabbt blick. Lika snabbt som han kollade på mig, kollade han bort från mig.

Jag försökte undvika hans blick och fäste den på Justin’s ansikte istället. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men han är verkligen extremt söt.

 

Ryan harklade sig och vände blicken mot Justin.

-Eh, vi tänkte dra ner till stranden. Kenny tänkte att det var bäst att fråga om du också ville följa med. Så, vill du följa med ner till stranden? Du vet, bli brun, sola och bada, käka glass och spana på snygga tjejer!

Han sa ”spana på snygga tjejer” med en liten svagare röst. Jag tittade förskräck på Justin och väntade på att han skulle svara.

Vänta! Ryan hade frågat om Justin ville följa med, men inte jag!? Hur tänkte han egentligen? Att jag skulle sitta här inne, helt ensam och instängd i ett okänt hus i Spanien och stirra in i väggen?

 

Justin gav mig en lugnande blick och fuktade sina läppar. Sen tittade han på Ryan igen och skakade lätt på huvudet.

-Jag tänkte vara lite med Selena på förmiddagen, sen måste jag verkligen jobba, svarade han och kysste mig på hjässan. Jag log stort emot honom och kramade om honom med ena handen.

-Jaha.. okej.., sa Ryan besviket och gav mig en sorgsen blick innan han gick ut och stängde dörren med en smäll efter sig.

 

Jag svalade hårt innan jag satte mig upp bredvid Justin.

-Jag går och tar en dusch, ursäktade jag mig och reste mig upp.

-Ap-ap-ap-ap! sa han snabbt och greppade tag om min handled. Jag vände mig mot honom och satte mig halvt ner på sängkanten.

-Jag väntar fortfarande på min passionerade kyss för morgonen, sa han givmilt och lutade sig fram mot mig.

Jag suckade och skakade på huvudet, sen kysste jag honom lätt och sprang sen in på toaletten.

-Den där var inte passionerad! ropade han efter mig. Jag kunde höra hur han brast ut i skratt innan jag stängde dörren.

 

Jag ställde mig på tå och stirrade på min spegelbild. Om någon skulle fråga om jag var ”naturligt vacker”, så skulle jag kunna svara blixtsnabbt på det!

 

Jag grävde fram min hårborste och började borsta mitt långa, bruna hår. Det hade verkligen kommit jättemånga tovor i natt.

När jag lyckades borsta bort alla tovor så borstade jag snabbt tänderna innan jag hoppade in i duschen.

 

 

Justin’s perspektiv:

 

Jag gäspade stort innan jag reste mig upp. Huvudet kändes ovanligt tungt och jag kände mig ganska hängig. Vad var meningen med den här dagen egentligen? Att vara med Selena, jo, det skulle jag kunna klara. Men att jobba? Usch, inte på humör för det..

 

Jag satte på mig ett par gråa ljusa mjukisbyxor tillsammans med en vit t-shirt. Jag drog med deodoranten två gånger under varje arm. Jag hade alltid en extra deodorant i närheten. Jag menar, det kan ju hända ”olyckor”.

 

Jag gick fram till toaletten och knackade försiktigt på.

-Kom in! hörde jag Selena ropa inifrån. Jag drog sakta ner handtagen och gick in. Det var dimma på alla speglar, och Selena stod med två handdukar. En tätt virkad runt kroppen, och den andra på huvudet för att torka håret.

-Oj, här var det hett! skojade jag och gav henne ett flin. Hon bet sig i läppen och försökte komma på något bra och säga.

-Jag vet, det är jag, sa hon sen och gav mig min efterlängtade passionerade kyss.

Hon gav mig ett leende, och försvann sen ut från toaletten.

 

Jag gick fram till dem igendimmade speglarna och drog lätt med handen över den ena spegeln. Den dimmades snabbt igen och jag gav upp. Jag tog med mig min lilla kam och gick in på rummet, där vi hade en spegel - som inte var dimmig.

 

 

Selenas perspektiv:

 

Jag gick in på rummet och såg att Justin följde efter mig. Jag log lite för mig själv och gick fram till min mobil som låg på min väska. Ett nytt meddelande. Jag klickade upp meddelandet och fick en chock. Det var från Jack.

Jag kollade förskräckligt upp på Justin - som inte visst något. Han mötte mina ögon och kollade oroligt på mig.

-Har det hänt något? frågade han och gick fram till mig. Han la sin hand på min axel, utan att bryta våran ögonkontakt.

-Nejdå! Allt är helt perfekt, svarade jag och klämde fram ett leende. Jack kanske bara hade skrivit att .. Ja, vad skulle han kunna skriva? Vi kände ju inte varandra så bra.

 

Jag öppnade min väska och drog ut ett linne som var blått och rött, och ett par jeansshorts. Jag tog upp det i famnen och gick in med det på toaletten, tillsammans med mobilen som jag kramade om hårt med handen.

Jag låste dörren snabbt och släppte ner kläderna på golvet så att en liten duns hördes.

Jag klickade på ”visa meddelande” på mobilen och chockades till.

Jag läste smset han hade skickat flera gånger. Jag var tvungen att sätta mig ned på toalettlocket för att inte ramla omkull.

Nyheten, den var svårt att ta in!

 

När jag hade suttit nere en stund så klickade jag upp smset igen. Jag läste det högt för mig själv några gånger. Långsamt.

 

Hej, Selena! Jag vet inte hur jag ska säga det här, det är verkligen svårt för mig. Men det är såhär, jag gillar dig. Jättemycket! Ända sen jag såg vid vid busshållsplatsen för första gången.. Mitt hjärta stannade! Ville bara att du skulle veta det. Förväntar mig inte att du ska känna samma sak, men ville bara få det sagt! //Din Jack xoxo

 

 

Justin’s perspektiv:

 

-Selena! Är du klar snart? skrattade jag och knackade på badrumsdörren. Ett rejält suckade fördes inifrån, vilket fick mig att flina till.

Dörren öppnades och Selena kom ut.

-Du ska alltid vara så snabb, sa hon allvarligt och pussade mig på kinden. Sen gick in i vårt rum igen och började att prassla med något.

-Men allvarligt nu, Sel, Selly, Selena, hjärtat, gumman, vad vill du hitta på idag? frågade jag vänligt och gick efter henne.

Hon stannade mitt i sin gest och pekade med pekfingret mot mig.

-Ett, kalla mig aldrig gumman! Det låter .. gammalt! Och två, jag har redan svarat på det: det du vill göra! svarade hon och hoppade upp i min famn.

-Du, bara för att jag har muskler, så betyder inte det att jag orkar bära dig! skojade jag och kände hur hon slog mig hårt på armen. Hon skrattade och omfamnade mig.

2012-05-03 ♥ 16:46:01
10


Comments
POSTED BY: Lovisa - Läs, kommentera och följ

Jättesuperbra!!!! Mera nu!! <33

DATE: 2012-05-03 / TIME: 17:12:04 / URL/BLOGADDRESS: http://myylifebylovisa.blogg.se/



POSTED BY: sara

superbra!!!!!!

DATE: 2012-05-03 / TIME: 18:24:27 /



POSTED BY: Evelina

Jätttebra!! Del 58 snabbt, tack! <3

DATE: 2012-05-03 / TIME: 18:57:22 /



POSTED BY: E ~ aboutmileygomez

Jättebra,

DATE: 2012-05-03 / TIME: 21:15:56 / URL/BLOGADDRESS: http://aboutmileygomez.blogg.se/



POSTED BY: Liv

Awsome

DATE: 2012-05-04 / TIME: 14:41:33 /



POSTED BY: josefine

sv: Haha, isf har du oxå ett fint namn! Haha söt blogg, älskar jelena!!

DATE: 2012-05-04 / TIME: 19:56:01 / URL/BLOGADDRESS: http://jossestarkspals.blogg.se/



POSTED BY: Lily

vill du göra länkbyte? :) http://harrystylesnovel.blogg.se

DATE: 2012-05-04 / TIME: 20:29:51 / URL/BLOGADDRESS: http://harrystylesnovel.blogg.se/



POSTED BY: Jessica

Jätte braaaaa!!!!! Snälla kapitel 58!!!! :)

DATE: 2012-05-05 / TIME: 11:58:29 /



POSTED BY: Bella

SV: Självklart kan jag göra ett länkbyte! Vill du göra ett i länkar/inlägg eller båda? :)xx

DATE: 2012-05-05 / TIME: 16:57:34 / URL/BLOGADDRESS: http://novelmaniac.blogg.se/



POSTED BY: Isacs Mamma

vilken fin blogg du har ju :)

DATE: 2012-05-06 / TIME: 07:18:39 / URL/BLOGADDRESS: http://isacsmamma.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: )

Bloggadress:

Kommentera:

Komma ihåg??



Trackback