Missed me?

Jag förstår om ni hatar mig nu, och det är helt okej. Jag har inte uppdaterat på en och en halv månad, vilket är ganska pinsamt. Men jag har haft fullt upp och sitter inte vid datorn längre. Jag har helt enkelt inte fått någon tid för det. 
Men vad sägs som om jag försöker få upp chapter 50, så får vi se vad som händer efter det? Om jag börjar på till ny novell eller tar en till paus då, och kommer tillbaka om någon månad igen. Det blir finfint. 
-----
Jag måste bara hälsa lite snabbt till er söta läsare som har skickat gulliga mail och kommentarer. Och till er som skrev att ni var oroliga över om det har hänt något, så blir svaret nej. Ingenting har hänt, jag har bara tappat lusten att skriva och har inte så mycket tid längre. 
2013-02-24 ♥ 23:50:32
10


Comments
POSTED BY: Irma

jag är så glad att du är tillbaks :) vill verkligen veta hur novellen slutar och btw du är bäst!!!:D<3

DATE: 2013-02-25 / TIME: 11:58:35 /



POSTED BY: Anonym

OM INTE DU TAR UPP DEN DÄR JÄVLA DATORN NÅGON GÅNG KOMMER JAG HEM TILL DIG OCH KASTAR DEN PÅ DITT NYLLE OCH FUCKING SER TILL ATT LATA DU SKRIVER LITE (MYCKET) PÅ DIN NOVELL! FÖRSTÅR DU!?! BRA.

// pussar från du vet vem :*

DATE: 2013-03-03 / TIME: 12:42:29 /



POSTED BY: Manal

Hej!
Är du sugen på en billig och välgjord design!?
Kika in på min blogg för att se hur du kan beställa och vad jag har gjort tidigare! :D
Kram

DATE: 2013-03-03 / TIME: 18:11:53 / URL/BLOGADDRESS: http://justhewayim.blogg.se



POSTED BY: Bella

Hej! :)
Gillar du Selena Gomez, Justin Bieber, 1D, Anton Ewald, Vanessa Hudgens, Bella Thorne eller någon annan bra kändis, kika in på min o min systers kändisblogg! Lämna gärna en kommentar då skulle vi bli superduper glada!
Kram Bella

DATE: 2013-03-10 / TIME: 14:26:07 / URL/BLOGADDRESS: http://www.forteens.blogg.se



POSTED BY: Mickan - / My Life In My Words

Josse, jag mailade dig för ett tag sen angående designen till selenagoomezz :) Den är klar så in och kolla mailen nu så jag kan lägga in den :) Kram!

Svar: Hej, ledsen att jag inte har kollat mailen innan. Men jag har haft fullt upp och inte riktigt hunnit med :)Jag har i alla fall kikat in på designen, och den är helt klart godkänd :)
Lägg gärna in den på selenagoomezz när/om du har tid. Om du undrar så kan jag inte svara på mailen du skickade, det är därför jag svarar här.
Kram
Josse

DATE: 2013-03-12 / TIME: 11:59:01 / URL/BLOGADDRESS: http://miickzz.blogg.se



POSTED BY: MyyBieberStoory

R.I.P vackra du. <3

DATE: 2013-03-16 / TIME: 19:05:51 / URL/BLOGADDRESS: http://myybieberstoory.blogg.se/



POSTED BY: livia <3

Vila I Frid Linn! Vi kommer alltid att älska dig <3

DATE: 2013-03-16 / TIME: 20:02:54 /



POSTED BY: Anonym

Asdfhjkl skriv. Skriv. Skriv. Skriv.

DATE: 2013-04-12 / TIME: 13:03:14 /



POSTED BY: Anonym

Skriv. Annars knullar vi inte ikväll

DATE: 2013-04-13 / TIME: 13:27:46 /



POSTED BY: Anonym

Skriv!!!!

DATE: 2013-04-28 / TIME: 10:46:50 /



Ditt namn:

E-mail: )

Bloggadress:

Kommentera:

Komma ihåg??



Trackback