You & me forever - Del 2

Justin hade precis haft sin konsert. Jag hade såklart inte blivit hans ” One less lonely girl” .. Men jag var lycklig ändå.



 


 

-Sel? Kommer du? ropade Justin från dörren.

-Jadå, jag ska bara hämta jackan, ropade jag tillbaka och gick och hämtade min svarta jacka. Sen gick jag fram till Justin vid dörren.

-Tänkte att vi kunde gå en liten promenad vid strandkanten, sa han. Jag log, stort.

-Ja, de skulle vara jättekul! svarade jag. Justin och jag började gå och jag kände hur han letade efter min hand. Han gick tag i den och jag kollade upp mot honom med ett leende på läpparna.

-Oj.. förlåt, sa han och släppte min hand. Han kollade ner i marken och de verkade som om han kände att han hade gjort bort sig.

-Ingen fara! svarade jag och tog hand hand igen. Han skrattade till.

Vi gick till stranden och såg ut över havet. Vi satte oss nere vid vattnet så att fötterna nuddade havet. Vattnet lite längre ut glänste och glittrade starkt.

Jag kollade på Justin’s hassel bruna ögon och han tittade tillbaka in i mina. Vi skrattade och pratade om allting när vi satt där nere. Han hade sin röda tjock tröja på sig (med luvan på huvet) och ett par blåa jeans. Han hade såklart på luvan för att inte bli igen känd.

Vi satt där på stranden länge, väldigt länge. Det hade nästan inte kommit några dit, bara några få. Det var en familj som hade två barn. Dem verkade vara runt 3-5 år. Jag såg hur dem sprang runt och att dem fika.

-Nej, nu kanske vi ska gå? sa Justin efter en stund.

-Jovisst, de kan vi göra, svarade jag. Justin och jag reste oss och vi började gå.

När vi hade gått en stund så var vi äntligen framme vid hans loge. Vi tog av oss våra jackor, och han gick fram och satte sig i snurr-stolen vid spegeln. Själv satte jag mig i soffan. En röd soffa.

Justin tittade på mig genom spegeln och fnissade. Han hade ett underbart skratt.

-Haha, vadå? frågade  jag och skrattade lite.

-Hahaha, nej.. inget, sa han till svar och fortsatte att fnissa.

-Jo, berätta... !

-Okej... det är såhär... började han. Han tittade på mig i spegeln igen och sen snurrade han på stolen så han såg mig ”på riktigt”.

-Det är så att jag... gillar dig, sa han sen. Jag hoppade till. Justin.. gillade mig. MIG! Det finns flera tusen andra människor i världens som älskar honom, som han kunde gilla. Men han gillade MIG.

-Oj.. Justin... ehm.. jag vet inte vad jag ska säga.. sa jag och kände hur röd jag blev i hela ansiktet.

Justin öppnade munnen för att säga något, men han stängde den igen när det var någon som knackade på dörren och kom in.


-Tio minuter tills du ska upp på scen, Bieber !

-Juste, de hade jag glömt! sa Justin och de lät som om han var stressad.

-Och vem är du då? sa tjejen och kollade på mig.

-Oj, förlåt! Jag är Selena Gomez, sa jag och ställde mig upp. Jag gick fram till henne och räckte fram handen. Hon kollade konstigt på mig och sen gick hon ut.

Jag tittade på Justin som tittade tillbaka på mig.

-Ehmm.. jag kanske borde gå så du kan byta om och fixa dig ifred... sa jag och tog min jacka.

-Aa.. de låter bra.. sa Justin och kollade ner på golvet. Jag gick till dörren och la handen på handtaget. Jag vände mig om mot Justin och sa hejdå. Sen öppnade jag dörren och gick ut.


 

-Två veckor senare -

 

Jag hade inte pratat med Justin på två veckor nu. Jag hade inte fått något sms eller något mail från honom heller.

Det kändes lite ensamt. Men eftersom jag var ett stort Bieber fan och hade en blogg om honom (självklart berättade jag inte att jag kände honom), så visste jag ju att han var ute på turné och ska kolla hem i kväll.

”Knack knack” hördes det från min dörr och dörren öppnades. Instigandes kom Stella. Hon hade sin nalle puh pyjamas på sig.

-Jag kan inte sova, får jag sova hos dig? frågade hon och hoppades på ett ja.  Jag tvekade några sekunder men tillslut så sa jag ja. Hon blev glad (man såg de på henne..) och hoppade upp i andra änden av min säng.

Mitt i natten vibrerade det från min mobil. Det vibrerade såklart extra högt eftersom jag hade mobilen på mitt skrivbord som låg bredvid sängen.

Jag smög försiktigt upp mobilen och såg att det var ett sms. Jag klickade på en knapp så att man såg vem det var ifrån. Det var från Justin...



Kort del igen då.. ledsen för det.. Kommentera gärna vad du tyckte :)♥
2011-11-15 ♥ 15:33:43
6


Comments
POSTED BY: Ellen

Den var verkligen skit bra. längtar så mycket till nästa !!! ÄLSKAR den. ♥♥

har bara en fråga: bor hon i Sverige ? för i del ett stod de ju att hon åkte hem till sverige från spanien, men hur kunde hon då träffa justin som bor i usa ? :)

DATE: 2011-11-15 / TIME: 16:48:22 / URL/BLOGADDRESS: http://ellenlindgrenn.blogg.se/



POSTED BY: Hanna < 3

Super bra!

Längtar tills nästa del kommer!

Kram < 3

DATE: 2011-11-15 / TIME: 16:55:27 / URL/BLOGADDRESS: http://veraoveronica.blogg.se/



POSTED BY: lollo

sjukt bar!! Längtar till nästa!! :D <3

DATE: 2011-11-15 / TIME: 17:34:30 /



POSTED BY: Sonia :3

ÅÅÅÅH! Den var super bra!

Jag är verkligen inget JB fan, men detta var super! Vill ha mer,mer,mer!

Kommentera min blogg(eller messa mig på d.n) när nästa del kommer! :D kramar <3

DATE: 2011-11-15 / TIME: 18:27:25 / URL/BLOGADDRESS: http://soniaajonsson.blogg.se/



POSTED BY: Lovisa

Asså shit Jossan ! Vad bra den är. Jag skojar inte. Ser framemot nästa del.

DATE: 2011-11-15 / TIME: 20:10:01 /



POSTED BY: IMAGONS - Hobbyfotograf

Superbra ju!

Du har talang! :D

Skriv när nästa del kommer! :D

DATE: 2011-11-15 / TIME: 20:24:58 / URL/BLOGADDRESS: http://imagons.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: )

Bloggadress:

Kommentera:

Komma ihåg??



Trackback