You & Me forever - Del 61

Previously:


Medicin skåpet.. Vart finns det? Jag öppnade nästan alla lådor och skåp innan jag hittade alvedonen. Jag stoppade en i munnen och lät den smälta på tungan. Resten av dem stoppade jag in i skåpet.

Precis när jag skulle gå ut från köket och bort på sofforna igen så mötte jag Justin. Halvnaken. Bara i en handduk kring midjan.

-Wow, sa jag snabbt och backade några steg. Han bet sig löst i läppen och tittade ner på sina fötter. Generad? Yes!

---------------

Justin’s perspektiv:

 

Jag tittade upp på Selena och mötte hennes osäkra blick. Skit, hon kanske trodde att jag inte gillade henne längre... Vad skulle jag göra för att få henne att ”lita” på mig?

-Kom här, sa jag prövandes och omfamnade henne i en kram. Jag kramade osäkert om mig och log lite smått.

Jag hade rätt hela tiden, jag skulle inte ha sagt något till henne. Jag hade sabbat allt.

Selena drog sig sakta ur min omfamningen och tittade chockat på mig i några sekunder.

-Det är vad hon tycker, jag tycker tvärtom! Jag älskar dig! mumlade jag och mötte hennes ögon.

Hon nickade smått och gav mig en kram igen. Efter det så gick vi och gjorde en genensam middag, eftersom vi hade gått innan maten hade kommit inne på restaurangen.

Det fick mig att tänka på mamma, Pattie. Hade hon blivit ledsen för att jag skrek på henne? Ja, förmodligen.

 

-Har det hänt något? frågade Selena försiktigt och tittade underligt på mig. Jag skakade bort tankarna i huvudet och bet mig löst i läppen.

-Nej, det är bra, svarade jag och tog en tugga av kycklingen som låg på min tallrik. Jag svalade det med lite vatten och började äta salladen. Salladsdressingen var verkligen jättegod!

 

Någon minut senare så började Selenas mobil vibrera på bordet. Okänt nummer.

-Jag ska nog ta det.., sa Selena fundersamt och tog upp mobilen i handen. Jag nickade instämmande och log smått.

-Gör det du, sa jag i samma sekund som hon reste sig upp. Hon små sprang i väg från köket och verkade redan ha svarat.

Jaha, undra hur länge som kommer vara borta nu...

 

 

Selenas perspektiv:

 

-Det är Selena, svarade jag i telefon och slog mig ner i soffan. Jag hörde små röster i bakgrunden från andra änden.

-Hallå! Hej! Det är Batchon Rubix, från ABC´s företag! Minns du mig? skrattade mannen som hade svarat. Batchon Rubix... Just det! Han som ville att jag skulle provspela för den där filmen!

-Hej! Det klart att jag minns dig! flinade jag och log brett. Även om jag visste att han inte såg det.

-Härligt! Vi ska ju provspela om två dagar, på fredag alltså. Jag ville bara påminna dig om att du ska vara i Frankrike då! sa Batchon Rubix med en lite mörkare röst. Jag harklade mig snabbt innan jag nickade.

-Självklart! Jag är där då.. Men vart? Alltså, finns det någon adress eller nåt?

-Kom till scenskolan ABC i City!

-Absolut! svarade jag och hoppade upp för soffan.

-Bra, då säger vi så! Tjingeling!

Samtalet avbröts och det blev svårt att andas. Jag kanske skulle få vara med i en film! En film! Jag!

 

Jag skuttade tillbaka till Justin med ett stort leende på läpparna. Han tittade chockat upp på mig, och hans leende blev större - hans med.

-Tjena, skrattade jag och kysste honom passionerat mitt på läpparna. Fjärilarna i magen dök upp och livet kändes helt perfekt!

-Nejmen hej! log han och drog sin hand över min rygg. Jag fnissade till och satte mig på min plats igen.

-Nå, vem var det som ringde? frågade Justin och tog en klunk av sitt vatten.

-Batchon Rubix, han från företaget ABC. Det var han som ringde förut och frågade om jag var intresserad vad att vara med i filmen. Han ringde bara för att påminna mig om att jag ska vara i Frankrike på fredag, svarade jag och tog en bit av min kyckling.

-Men det låter ju toppen! Du kan ju ta en liten shoppingrunda i morgon, medan jag är och spelar in i studion! Så kan vi åka med flyget bort till Frankrike redan i kväll. Egentligen ska ju jag ha konsert där på fredag, samtidigt som du är på provspelningen.., mumlade han och la ner glaset på bordet.

 

Efter maten så var jag så pass trött så att jag kände för att gå och lägga mig. Så det var exakt det jag gjorde!

-Godnatt, ropade jag till Justin som hade satt sig vid teven, igen.

-Godnatt älskling! ropade han tillbaka.

Jag log lite för mig själv. Allt kändes på topp just nu! Om provspelningen går bra, så kommer mitt liv förändrats helt! Jag kommer vara skådespelare, ha en underbar familj, vara gift med världens finaste kille, ha dem två bästaste bästisarna i hela universum, och kanske till och med några fans. Underbart!

 

 

Justin’s perspektiv:

 

Jag zappade lite mellan kanalerna. Det fanns inget roligt att se på just nu.

Kanske skulle man se på en film? Eller, skulle det verkligen vara så roligt helt ensamt?

 

Jag reste mig upp från soffan och öppnade lådan med alla filmer i. Sakta drog jag fingret över ryggarna på filmerna och studerade dem långsamt. Komedi? Action? En romantisk film? En skräckfilm?

Efter ett långt letande och funderande så hittade jag en film. Det var blandat med romantik, skräck och komedi. Den verkade både intressant och bra, plus att jag aldrig hade sett den tidigare.

 

Jag smög in i sovrummet och gick fram till Selenas sida av sängen. Små susningar lämnade hennes mun, och hon var otroligt gullig när hon sov.

-Selena? viskade jag och la handen på hennes bara axel. Hon ryckte till lite lätt, men öppnade inte ögonen. Jag skakade om axeln lite, men hon vaknade fortfarande inte.




 

Kort igen. Men hinner inte skriva mer i kväll, så kapitel 62 kommer bli längre! jag lovar! :D♥
Om ni vill gilla sidan på Facebook, så kan ni klicka HÄÄÄÄR , där kommer jag att skriva när varje kapitel kommer ut, och eventuellt ordna tävlingar osv. Skulle vara extremt roligt om ni gillar den :)♥
2012-05-11 ♥ 19:57:02
11


Comments
POSTED BY: Sonia :)

Awesome! Som alltid!

Kram <3

DATE: 2012-05-11 / TIME: 20:30:09 / URL/BLOGADDRESS: http://soniaajonsson.blogg.se/



POSTED BY: Anonym

gör så attd e håller på nu

DATE: 2012-05-11 / TIME: 20:33:16 /



POSTED BY: julia

Åååh super bra!! Men inga fler bråk nu, det är för mycket bråk ibland, jag vill att de ska vara lyckliga och älska varan!<3 suuuperduper bra kapitel annars!

DATE: 2012-05-11 / TIME: 20:49:16 /



POSTED BY: Moa

Är detta sant eller? :o<33

SV: joo det är toppen med mig! själv? ;)♥

DATE: 2012-05-11 / TIME: 21:12:53 / URL/BLOGADDRESS: http://madnessheat.blogg.se/



POSTED BY: sara

superbra!! :)

DATE: 2012-05-11 / TIME: 21:32:19 /



POSTED BY: Evelina

Som vanligt jättebra!<3

DATE: 2012-05-11 / TIME: 21:57:10 /



POSTED BY: Ellen

Har missat några kapitel för att det har varit så mycket prov och allt, men har läst igenom och allt var skit bra och spännande ! :D

DATE: 2012-05-11 / TIME: 23:09:29 / URL/BLOGADDRESS: http://ellenlindgrenn.blogg.se/



POSTED BY: Lovisa

Men gaaaah! Så himla bra älskling! Mera fort nu!!<3

DATE: 2012-05-12 / TIME: 07:17:54 / URL/BLOGADDRESS: http://myylifebylovisa.blogg.se/



POSTED BY: Liv

Awsome!!

DATE: 2012-05-12 / TIME: 08:33:52 /



POSTED BY: Moa

Sv: ahha Okey! vad bra! gjort idag? :D♥♥

DATE: 2012-05-12 / TIME: 14:40:19 / URL/BLOGADDRESS: http://madnessheat.blogg.se/



POSTED BY: Frida-

Sv: Om jag kommer ihåg skulle jag kunna göra det :)

Ett tips är att skaffa bloglovin' , då kan man hålla koll på alla bloggar man läser! Det är gratis och du hittar det här: bloglovin.se (eller .com) finns även app att ladda hem! Jag använder det och är super nöjd! ;)

DATE: 2012-05-13 / TIME: 09:55:11 / URL/BLOGADDRESS: http://mybieberdrug.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: )

Bloggadress:

Kommentera:

Komma ihåg??



Trackback