You & Me forever - Del 47

Previously:


 

Jag lyfte upp mobilen från soffbordet och knappade in Chaz’s nummer. Efter fem signaler så svarade han.

 

-Tjena mittbena! Vad händer, bro’?

Skrattet i bakgrunden lät läskigt och obehagligt.

-Chaz, det är jag! Justin! Vart är ni? Ni borde vara här vid det här laget!?

-Aha, chilla! Vi är på väg!

Samtalet bröts och jag gav ifrån mig en enkel suck. Vart höll dem hus egentligen?!

---------------

Selenas perspektiv:

Plötsligt så stog tanken mig. Stella. Jag hade lovat henne en autograf! ”Skit...!” Jag reste mig upp från toalettlocket och gick fram till spegeln. Gillade Justin verkligen mig? Var det för våra föräldrar skull? För mitt utseende? Eller personlighet? Det finns tusen frågor, som jag aldrig kommer få svar på.

 

Vad var det för datum egentligen? 5 oktober? 6 oktober?

 

Jag la händerna för huvudet och tänkte till lite. Jag kanske var sinnessjuk!

 

Jag öppnade sakta dörren ut från toaletten och försökte vara så tyst som möjligt!

I dörröppningen så möttes jag av Justin’s hasselbruna mjuka ögon. Han log varmt mot mig och jag fick fjärilar i magen.

-Hur är det? frågade han och kramade mig på ett vänskapligt sätt. Hans tunga andetag studsade mot min nacke.

 

Jag började tänka på hur det verkligen skulle vara att gifta sig med Justin. Min Justin! - Snart! Om jag gjorde det rätta alltså!

Alla tjejer drömmer om att gifta sig med Justin! Även om den tanken var helt ofattbar för mig, så var den inte dum heller!

 

Jag avbryt kramen och tittade in i Justin’s ögon. Jag kunde se att pupillerna blev större och osäkra.

-Jag älskar dig också! for det ur mig sen och jag ställde mig på tå för att kyssa honom.

Han besvarade kyssen och drog med mig ner i soffan. Kyssarna ledde sen till hångel och jag smekte sakta Justin’s nacke.

 

Vi satte oss snabbt upp i soffan när vi hörde att en nyckel snabbt vreds om i nyckelhålet från hallen.

Sekunderna senare så hörde vi skratt och skrik. Jag reste mig upp och detsamma gjorde Justin. Vi gick hand i hand bort mot hallen och mötte Mitch, Chaz och Ryan.

-Det tog lång tid.., suckade Justin och granskade dem.

Mitch stoppade in en klubba i munnen och överlämnade fem pizzor i handen på Justin. Sen gick han vidare och hade Chaz och Ryan efter sig. Dem lydde honom som om han var en drog för dem.

 

Justin himlade med ögonen men log mjukt mot mig. Vi gick tillsammans bort mot köket och la upp alla pizzor på fem olika tallrikar.

 

Helt plötsligt så sprang jag bort mot Justin’s och mitt sovrum och grävde i min väska. Bingo!

Jag gick snabbt tillbaka till Justin och överlämnade blocket jag hade med mig i hans armar.

-Skriv nåt snällt bara, för hennes skull!

Han granskade blocket och bilden som jag hade ritat i den. Bilden var på han som hade armen om Stella. Stella var helt överlycklig och kunde knappt lyfta ett finger.

 

Bilden hade jag ritat för ett par år sen. Innan Justin blev popstjärnan Justin. Jag hade gått ut mitt på natten till en hög klippa. Det var sommar och jag hade precis fått mitt hjärta krossat. Av Alexander, som hade totalt glömt bort mig. Historian med mig och Alexander var lång. Riktigt lång!

 

Egentligen så skulle Stella kunna be om en autograf själv! Men tekniskt sett så hade hon inte fått så många tillfällen. Varje gång Justin var hemma hos oss så var han alltid inne i mitt rum!

 

Justin skrattade medan han skrev ner något på sidan av bilden. Något långt.

-Du! Hon ska fylla 14 om exakt en vecka, hon är liksom inte fem.. Bara så att du vet! skrattade jag och öppnade en massa lådor i köket på jakt efter några bestick.

 

-Här! sa han efter någon minut och räckte mig blocket. Jag tog emot det och läste raderna.

 

‘Finaste Stella...’, hade han skrivit som ”rubrik”. Jag fortsatte läsa och log medan.

 

‘Jag kan tänka mig hur bra syster-och-bror-relation vi skulle ta fått om jag gav dig lite mer uppmärksamhet. Istället gav jag den till din knäppa syster, ledsen för det hjärtat! Ser fram emot att träffa dig igen! Love you! Med kärlek, Justin Bieber’

 

-Fint! Hon kommer älska det! sa jag lyckligt och gav honom en puss på kinden. Jag log emot mig och gick sen iväg mot det andra sovrummet där Ryan, Mitch och Chaz var i. Jag kunde nästan slå vad om att dem körde något tevespel nu igen!

 

 

Justin’s perspektiv:

 

Jag knackade försiktigt på dörren intill dem andra och öppnade utan att vänta på svar!

Dem satt fast klistrade framför teven och körde något helt okänt tevespel än vad jag kände till.

-Grabbar! prövade jag men fick inte deras uppmärksamhet. Jag började fundera lite på hur jag kunde få den. Vad gillade dem mer än att spela tevespel?

 

-Meh! Justin! sa Chaz irriterat och suckade. Jag skrattade roat och tittade på när dem la ner kontrollerna på golvet.

-Pizzadags! Ut i köket med er! sa jag som om dem vore små hundvalpar. Konstigt nog så löd dem det jag sa och försvann ur rummet. Jag satte tillbaka kabeln till teven i väggen igen. Jag suckade lättat och gick ut till köket.

 

Dem andra var redan samlade runt matbordet och var på väg att hugga in i maten. Jag log för mig själv och upptäckte att jag verkligen hade haft tur i livet. Med familjen, Selena, alla kompisar, mitt jobb.. Allt! Men när man har allt, så kan man lika gärna förlora det.

 

-Justin, sötnos, kommer du? skrattade Selena och vinkade dit mig.




 

Mer? Idag? Kommentera då! ♥

2012-04-15 ♥ 15:27:34
7


Comments
POSTED BY: dafina

OMG ASSSSP DEN ÄR SÅ FK BRA ÄLSKAR DEN!!!!!

den blev mkt mkt mit bättre demna gng fyfan ca bra sheet!!!!

DATE: 2012-04-15 / TIME: 15:55:40 /



POSTED BY: Tara

den var bra men snälla kan du inte göra kapitlet längre jag älskar när det är långa kapitel

men den var jätte bra

bra jobbat

DATE: 2012-04-15 / TIME: 16:44:45 / URL/BLOGADDRESS: http://tarasmode.blogg.se/



POSTED BY: Sara

jättebra snälla lägg ut ett avsnitt idag :D

DATE: 2012-04-15 / TIME: 17:20:06 /



POSTED BY: sonia :)

OMG! Va bra! :o Jag kan inte fatta att det bara är 3, TRE kapitel kvar! :'(

Kram <3

DATE: 2012-04-15 / TIME: 17:32:23 / URL/BLOGADDRESS: http://soniaajonsson.blogg.se/



POSTED BY: Lovisa

Mer, mer, mer sötnos!<3

DATE: 2012-04-15 / TIME: 19:09:45 / URL/BLOGADDRESS: http://myylifebylovisa.blogg.se/



POSTED BY: Felicia

Hejsan!

Din blogg är nominerad i kategorin Bästa Novell Blogg i Blog Awards 2012 på min blogg http://kandissnytt.blogg.se

Skriv på din blogg att du är med i Blog Awards 2012 på min blogg så att du får fler röster och kanske vinner :)

Direktlänk: http://kandissnytt.blogg.se/2012/april/blog-awards-2012.html

Lycka till!

DATE: 2012-04-15 / TIME: 19:11:59 / URL/BLOGADDRESS: http://kandissnytt.blogg.se/



POSTED BY: 1Dpiics - agnes

gör helst inte i inlägg, men kan ha dig länkad i menyn! :), om du har mig såklart :p

DATE: 2012-04-16 / TIME: 17:17:52 / URL/BLOGADDRESS: http://onedirectionpiics.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: )

Bloggadress:

Kommentera:

Komma ihåg??



Trackback