You & Me forever - Del 19

&quo

-Jag vet... Men jag lovar att ringa! Men nu måste jag gå, ska ringa Caroline och berätta det också. Om mina pengar på mobilen räcker. Eller för sig, kan inte du göra det åt mig? Snälla..?

-Visst! Ha det bra nu gumman! Sussa så sött!

Jag log och vi la på. Det kändes riktigt bra att hon tog det så bra, och jag såg verkligen, verkligen fram emot morgondagen. Den skulle bli helt perfekt!

 

------------

t;margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Helvetica; color: #333233; min-height: 16.0px;">

Jag vaknade klockan 07.03 av att väckarklockan ringde. Den gick tre minuter försent, egentligen.

Jag sträckte på mig och gäspade. Det här var ingen vanlig dag inte! Det var en väldigt speciell dag. Justin skulle hämta mig runt 10. Då skulle vi äta frukost på någon fin restaurang, och sen åka hem till Usher. Där skulle vi även möta Scooter och alla andra i Justin’s Crew. Jag visste inte direkt vad alla hette.

Jag gick sakna upp från den varma sängen, bäddade den ordentlig och sen gick in på toaletten. Jag gick upp på en liten pall och såg mig i spegeln. Jag såg för ruskig ut! Jag började sminka mig lite snabbt. Men mammas smink egentligen. Eftersom jag redan hade packat ner mitt.

När jag var klar så gick jag tillbaka till mitt rum och satte på mig några kläder. Jag hade lagt fram några kläder som jag kunde ha idag.

När jag var klar med allt så var klockan 09.34. Mamma, Pappa och Stella hade åkt innan jag vaknade. Dem skulle typ till någon affär innan deras jobb och skola skulle börja.

Eftersom jag snart skulle åka så tog jag fram ett litet papper. På det pappret så skrev jag:

 

”Hej Familjen! Jag är ledsen att jag inte komma vara med och fira din 14-årsdag Stella, eller din 42-årsdag pappa. Men jag lovar att skicka något kort, brev, sms eller liknande. Jag kommer verkligen att sakna er tre. Ni är allt och lite till för mig. Det kommer vara svårt att klara sig utan er. Men Justin är mitt liv nu, och jag vill verkligen följa med honom. Jag lovar att fixa en autograf till dig, Stella.

Ni kan ringa om det är något! Med kärlek // Selena”

 

Jag läste igenom brevet några gånger, innan jag sa till mig själv att det var bra. Jag gick ut i köket och la brevet i mitten av bordet. Jag torkade bort en liten tår som föll ner från ögat, och i samma sekund så knackade det på dörren. Jag tittade ut genom köksfönstret för att se vem det var. Det var inte bara en person, det var fler. Det stog nästan 200 pers utanför, och det kunde bara betyda en sak: Justin var här!

Jag gick till ytterdörren och kollade genom nyckelhålet. Man kunde inte se så mycket. Men jag såg att Justin var omringad av Beliebers. Bakom Justin stog Justin’s livvakt, tillsammans med Usher och Sean Kingston. Jag såg att Justin knackade på dörren igen och jag öppnade den snabbt. Först kom Justin in, sen Usher, sen Sean och sist Justin’s livvakt. Jag klämde mig emellan dem fram till dörren och låste snabbt. Sen kollade jag på dem, alla fyra.

-Jaha, är det här något försök att riva sönder huset? sa jag och i nästa sekund så hördes det ett stort duns utanför.

-Nej, inte direkt! sa Justin och kom fram till mig. Han ställde sig bredvid mig och kramade om mig om sidan. Nu var det som om vi stog i en cirkel där. I min hall. Hemma hos mig! Det här skulle nog varenda tjej drömma om.

-Har du dina saker? Så vi kan dra snart, frågade Usher och tog av sig sina glasögon.

-Ehm, ja. Faktiskt. Min väska ligger inne på rummet, sa jag som svar och kollade upp mot Justin. Han hade ett par jeansshorts som gick ner till knäna, ett vitt kill-linne, en röd kofta, solglasögon och en lila keps som det stog ”NY” på.

Usher och Sean gick in på mitt rum och hjälptes åt att bära min väska.

-Hur tar vi oss här ifrån, då? frågade jag när dem hade kommit tillbaka.

-Bakvägen såklart! Det gör vi alltid! började Usher och kollade på mig. Jag gjorde en grimas.

-Vänta här nu, du har en bakväg, va? avbröt Sean och gapade stort. Jag log vänligt och nickade.

Vi gick till bakdörren som låg i tvättstugan. Vi låste upp dörren och sprang ut. Sen låste jag efter oss. Jag och Justin hoppade in i en stor buske. Egentligen var det en gran, men den var liten, så det såg ut som en buske. Justin satt snett framför mig, och jag bakom honom.

-Dem andra kommer lura iväg fansen, och då springer du och jag in i bilen. Sen kommer jag köra oss till närmsta stranden och hämta upp dem där. Om du inte fattar, så följt bara efter mig! sa Justin snabbt och letade rätt på hans livvakt för att få klartecken om att vi kunde springa.

-Spring! sa Justin lågt efter en stund. Sen tog han min hand och vi sprang bort till hans bil.

Han öppnade dörren åt mig och jag gick in. Sen gick han också in och stängde dörren med en smäll bakom sig. Han satte sig ner och la händerna i ansiktet. Jag satte mig mitt emot honom på golvet av bilen.

-Ja, det här är nackdelen med att vara kändis..

Jag tittade på honom och han tittade på mig.

-Justin, du är jättebra! Du kan sjunga bra, du är jättesnäll och att du är sötare än socker! Varför förvånad över att folk gillar dig?

Justin hade tittat ner i golvet. Men precis när jag hade sagt det jag nyss sa så kollade han snabbt upp på mig igen och våra blickar möttes. Han ställde sig upp och räckte mig händerna. Jag tog emot dem och han hjälpte mig också upp. Sen kramade han om mig.

-Du är snäll du! Kom, sa han och gick fram till framsätet. Han satte sig bakom ratten och pekade på sätet brevet.

-Sitt där, du, sa han. Jag satte mig bredvid honom och han startade motorn. Och så var vi iväg.

 

Vi kom fram till stranden där vi hade bestämt att vi skulle mötas. Justin och jag var lite tidiga, eftersom Usher, Sean och Justin’s livvakt inte springer så fort. Fast egentligen var den här ”planen” lite korkat. Bara för det!

-Justin, vad heter din livvakt egentligen? Har alltid undrat det. Alla säger ju olika.. sa jag och kollade mot Justin.

-Min livvakt? Varför undrar du det? Han heter Alex, svarade Justin och kollade på mig med en grimas.

-Alex? Folk säger ju att han typ heter Axel, Johan, Alexander, och massor med andra namn!

-Folk? Vadå för folk? Jo, du vet. Jag har ju haft fler livvakter förut..

-Men typ fans, då.

Vi satt tysta och stirrade ut på sanden, medan vi väntade på Usher, Sean och Justin’s livvakt, Alex. Till våran stora förhoppning så kom dem efter 2 minuter. Dem var inte förföljda av några, men man såg att dem hade sprungit långt. Dem flåsade högt och det såg ut som om dem hade vart i slagsmål, eftersom dem höll på att ramla några gånger innan dem kom fram till bilen.

Usher kom fram och satte sig mitt emellan mig och Justin. Sean och Alex satt och spelade poker med varandra i backsätet och verkade ha super roligt! Jag tittade bak ett par gången innan Justin startade motorn igen.

Även om vi bara åkte i cirka 20 minuter, så hade jag somnat. Jag låg med huvudet i Usher’s knä och hade benen uppe på sätet. Jag höll på att drömma en jättebra dröm. Men precis när det skulle bli som mest intressantas i den så väckte Justin och Usher mig på samma gång. Jag vaknade snabbt och satte mig upp. Mitt hår var helt elektrisk och stog åt alla håll, total. Jag kollade snabbt omkring oss i bilen och min blicka fastnade på Usher.

-Förlåt, mimade jag till honom. Han log och nickade till svar.

-Ska vi gå? frågade Justin i nästa sekund.

2012-01-08 ♥ 17:48:39
8


Comments
POSTED BY: Hanna (biggest Selena fan)

Sååå bra! skriv nästa snart!

DATE: 2012-01-08 / TIME: 18:17:12 /



POSTED BY: Lovisa

Jättebra verkligen. Vill ha nästa nu

DATE: 2012-01-08 / TIME: 19:37:04 /



POSTED BY: Sonia :)

ÅH! Super bra! Nästa del måste komma snarast! :D <3

DATE: 2012-01-08 / TIME: 19:52:14 / URL/BLOGADDRESS: http://soniaajonsson.blogg.se/



POSTED BY: We Loves Selena Gomez

Jättebra! Hoppas du gör nästa snart! :)

DATE: 2012-01-09 / TIME: 10:26:10 / URL/BLOGADDRESS: http://selenagomezswe.bloggplatsen.se



POSTED BY: fan av cody

jätte bra!!! skriv del 20 snart



del 3 på min är ute nu



älskar dena

DATE: 2012-01-09 / TIME: 12:45:34 / URL/BLOGADDRESS: http://codyochmindrom.bloggplatsen.se



POSTED BY: Ebba

Jääääääääääättebra!!!! Har läst alla delar typ 4gånger! Du skriver helt....Underbart! Ge ut en bok :) :D:D:D Kommer va den första som köper den, vill ha nästa del NU :D

DATE: 2012-01-09 / TIME: 19:34:15 /



POSTED BY: Miickii

okej, okej!

Vi säger så här!

Du ger ut nästa nummer idag!

Så kommer du ha en glad tjej här ;D

hahhahaha

Du e as bra tjejen!!! Bra skrivet!!!

DATE: 2012-01-10 / TIME: 10:45:18 / URL/BLOGADDRESS: http://theprettygomez.blogg.se/



POSTED BY: Ellen

JÄTTE JÄTTE JÄTTE BRA ! <3

DATE: 2012-01-23 / TIME: 16:56:42 / URL/BLOGADDRESS: http://ellenlindgrenn.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: )

Bloggadress:

Kommentera:

Komma ihåg??



Trackback