You & Me forever - Del 26

Jag läste igenom meddelandet ett antal gånger, innan jag sa till mig själv att det var bra! Skicka? Meddelandet skicka!

Några sekunder efter att jag hade skickat det så kom Justin in. Han hade en stor bunke med popcorn i, och en lite mindre skål med allt godis i.

-Varsågod, min sköna! sa Justin och satte sig bredvid mig igen. Han ställde popcorn skålen emellan oss och godis skålen i mitt knä.

Jag log lite generat och kysste honom lätt på munnen. Han besvarade kyssen och la armen om mina axlar. Sen log han mot mig och klickade på ”Play” igen.

-------------

Filmen började rulla än en gång. Justin och jag vände våra blickar mot TV:n.

Filmen var ganska bra. Jag hade aldrig sett den förut, men Justin hade gjort det.

 

När filmen var slut så var klockan ganska mycket. Den var 23.47. Om man ska vara någorlunda exakt.

-Vad bra den var! mumlade Justin och gäspade. Han sträckte på sig medan han lät gäspen komma ut.

-Ja, faktiskt!

Godisarna var helt slut, men det fanns kvar lite popcorn.

Justin satte sig framför mig och tog mina händer. Jag log mot honom, och han gav mig ett leénde tillbaka.

-Haha, varför ler du så ofta? sa han och skrattade lite.

-För att jag ler varje gång du ler!

-Men ... ha, jag ler väll inte så där ofta?

-Jodå! Och ditt leénde passar perfekt vid ett sånt här tillfälle! svarade jag mjukt och log mot honom. Han skrattade till.

-Du är perfekt!

-Nej Justin, det är du som är perfekt! Har du inte märkt det än?

-Nepp! Och det kommer jag aldrig att göra, sa han och log lite snett. Han ställde sig upp och tog en tomma godis skålen, sen räckte han sig efter popcorn skålen, tills han såg att den inte var tom.

-Ska du ha det sista?

Jag vände blicken mot skålen och skakade på huvudet.

-Nej tack, ta det du!

Justin log och skakade på huvudet med. Sen tog han upp den och la godis skålen i den.

-Kommer du med mig? frågade han sen och började gå mot dörren. Jag nickade jag ställde mig upp jag också. Jag hade fått lite socker på tröjan från godiset som jag skakade bort. Sen följde jag efter Justin.

Först gick vi till köket och lämnade skålarna där. Sen gick vi till den stora TV:n där alla dem andra satt. Eller ja, alla förutom Alex. Han var nog fortfarande kvar där ute.

-Vad kollar ni på? frågade Justin och satte sig på ena kanten av soffan.

-Vi kollade på en film som gick på kanal plus, men den tog precis slut, svarade Ryan och sträckte på sig.

-Okej, var den bra? Vi såg precis Pirates of the caribbean. Du vet, den med Johny Depp.

-Okej, den är bra, eller? Jag blandar alltid ihop med en massa andra filmer. Själv fattar jag inte varför. Det är så irriterande, fast lite roligt ändå! svarade Ryan och skrattade till lite snabbt. Sen återgick han till sitt vanliga ansiktuttryck.

-Justin! I morgon ska du vara uppe på scen! sa Scooter kort och kom in i rummet. Han hade förmodligen varit inne på toaletten eftersom han kom från den riktningen.

-Ska jag? Vart då? svarade Justin och vände blicken mot honom.

-I Kalmar! Så vi måste nog köra hela natten dit!

Justin suckade lätt och drog blicken över oss, sen fastnade den på Scooter igen.

-Jaha, vem ska köra då?

-Det kan vi komma överens om, men du ska inte kör! Du måste sova och vilka rösten lite nu, va?

Justin log, sådär fint som han brukar, och drog med mig in i badrummet. Han öppnade ett skåp som var över handfatet och tog fram en mugg. I muggen så fanns det en handborste. Han ställde ner muggen på kanten av handfatet och tog fram en ny tandborste, den var inplastad i papper. Han gav den inplastade tandborsten till mig och letade fram en handkräm.

-Tack, sa jag när han gav mig tandborsten. Han nickade snabbt.

-Så lite så, jag antog att du hade glömt? Dem flesta brukar göra det. Du, bara så att du vet så är den ny!

-Haha, jag trodde nog att den skulle vara det. Jag tror faktiskt att jag glömde att ta med en tandborste.. Men jag är inte riktigt säker, den kan ligga där nere i väskan i något litet fack.

Justin skrattade kort. Han satte på tandkräm på sin egna tandborste och på min, sen började vi borsta.

När vi var klara så gick vi tillsammans in på Justin’s rum igen. Jag plockade upp min stora väska som låg där på golvet och började rota lite i den. Efter några minuter så hittade jag det jag sökte. Mitt nattlinne. Den var vit med röda hjärtan på.

Justin gick till hans garderob som var längst in i rummet. Han tog ut ett par mjukisbyxor och en vit T-tröja.

-Jag byter om inne på toaletten, ursäktade han sig och försvann ur rummet. Jag flinade lite och nickade kort. Fast jag visste att han inte skulle se det.

 

När jag hade fått på mig mitt nattlinne och gjort mig klar för att sova så satte jag mig på sängkanten och väntade på Justin. Precis då så kom han tillbaka. Han vek ihop sina vanliga kläder som han hade haft under dagen och la dem på en stol. Sen kom han fram till mig.

-Ursäkta att det tog sån tid!

-Det gör inget. Jag är inte heller så snabb!

Han flinade kort och kröp ner under täcktet på andra sidan. Jag kollade runt i rummet lite snabbt, innan jag också kröp ner i sängen. Det var varmt, men även ganska skönt.

Justin vände sig mot mig och drog fingrarna genom mitt hår. Jag blev lite generad och kände att jag blev röd i hela ansiktet. Men Justin sa inget om det, som tur var. Det skulle bli jättepinsamt annars!

-Du är fin du, Selena.., mumlade Justin medan han gäspade. Jag funderade på om jag skulle låssas att jag inte hörde det, eller inte.

-Snacka för dig själv! sa jag efter en stund och drog täcket över mig. Jag fnittrade lite under täcket innan jag drog att det igen och vände mig mot Justin. Han var vänd mot mig som log brett.

 

Nästa morgon vaknade jag och upptäckte att jag att jag hade somnat i Justin armar. Han luktade en liten smula parfym och mint.

Jag satte mig upp i sängen och gnuggade mig i ögonen. Justin rörde på sig med ett litet ryck, han slog upp ögonen och stirrade på mig.

-Puh! Du lever, mumlade han och flåsade lätt.

-Ja, det gör jag. Du drömde nog bara en mardröm.

-Ja, jag gjorde nog det, sa han och andades lite lugnare.


2012-01-25 ♥ 17:57:05
5


Comments
POSTED BY: Lovisa

Jättebra!!!!



Mera nnnuuu < 3

DATE: 2012-01-25 / TIME: 18:05:25 / URL/BLOGADDRESS: http://mirandacosgroove.blogg.se/



POSTED BY: sonia :)

Super-duper-mega-braaaa!!



MER FORT! :D <3

DATE: 2012-01-25 / TIME: 20:30:21 / URL/BLOGADDRESS: http://soniaajonsson.blogg.se/



POSTED BY: Ellen

HUR BRA SOM HELST !! :D <3

DATE: 2012-01-25 / TIME: 21:27:47 / URL/BLOGADDRESS: http://ellenlindgrenn.blogg.se/



POSTED BY: @MiickiiSwe

Bby! As bra!

Nu ska du skriva mera.. NUUUUU!!! ;*<3



P.s. kolla min Novell-blogg? Http://trubbelbieber.blogg.se

DATE: 2012-01-25 / TIME: 22:39:42 / URL/BLOGADDRESS: http://Http://thegomez.bloggplatsen.se



POSTED BY: Ebba

Jättebraa! MEeeeer!!

DATE: 2012-01-28 / TIME: 11:57:47 /



Ditt namn:

E-mail: )

Bloggadress:

Kommentera:

Komma ihåg??



Trackback