Prolog till den nya novellen!

Hej! Nu är ju "You & Me Forever" slut, och nu tänkte jag börja på en ny novell! Jag har några funderingar och ideer, men jag skulle vilja veta vad ni tycker! Därför har jag skrivit en liten prolog till den nya novellen, så får ni säga till om den verkar bra eller dålig! Tål all kritik! :)

Skyler Jacobsson är en helt vanlig 16-åring med stora drömmar. Hennes största dröm just nu är att få träffa popstjärnan Justin Bieber. Det är precis det hon får göra! Skyler får nämligen gå på en av hans konserter, och blir hans OLLG! Efter Justin’s konsert så får Skyler gå backstage och träffa honom en gång till. Allt detta leder till att dem börjar umgås lite smått med varandra. Men inte mycket alls, eftersom Justin’s flickvän, Selena Gomez, inte vill att Justin och Skyler ska det. Men efter några veckor så slutar Selena bry sig, men hon blir orolig över deras förhållande, och helt plötsligt så blir Justin’s liv som en berg-och-dalbana. Inte tills skillnad från Skyler’s liv, som blir mobbad i skolan, får massor med hatmeddelanden på Facebook och har en bror som dött i en bilkrasch åren tidigare.

En novell med spänning, drama, vänskap, besvikelse, humor och kärlek!

 


Novellen kommer självklart handla om Jelena, fortfarande! Bara att Skyler kommer in i bilden också! :)

 

Hur tycker ni att novellen verkar?♥


 

Har några små funderingar till vem som ska spela Skyler också! Men jag kan verkligen inte bestämma mig. Så jag tänkte att ni skulle få rösta!

Justin kommer självklart spelas av sig själv, samt Selena också!♥

Kommer börja med novellen så fort ni röstat om vem som ska spela Skyler, om den här novellen nu verkar bra! :)

 


 

VEM SKA SPELA SKYLER!?





2012-06-04 ♥ 18:24:00
23

Trackback