You & Me forever - Del 63

Previously:


-Ledsen för att jag är sen! sa jag snabbt till Scooter innan jag ens hade kommit in i studion. Han gav mig en irriterande blick och schasade in mig i studion.

-Börja sjunga Boyfriend nu! Fokusera! sa Scooter allvarligt och klickade på en massa knappar.

--------------

 

Justin’s perspektiv:

 

När jag hade sjungit klart låten, plus en massa andra låtar, så hade klockan dragit sig mot halv fyra.

-Jag sticker nu, ropade jag glatt över studion och drog upp dragkedjan på jackan igen. Jag fick ett ”okej” tillbaka.

Luften ute var svalkande. Men ganska så skön.

Kvällen hade jag planerat med att packa, eftersom vi skulle åka runt klockan tolv i natt.

Jag drog upp mobilen ur fickan och såg att Selena hade ringt. Jag ringde snabbt tillbaka och väntade på att hon skulle svara.

-Hej, svarade Selena glatt och man kunde höra hur en bil åkte förbi henne.

-Hej! Du hade ringt? sa jag och log för mig själv. Det kändes underbart att få höra hennes röst.

-Ja, jag tänkte bara höra när du skulle komma, svarade hon lugnt och jag kunde se framför mig hur leendet växte.

-Jag kommer om tio minuter, vi ses då! Puss, sa jag och la på.

 

Jag små sprang lite för att komma hem lite snabbare. Vilket som också var ganska härligt, att springa alltså. Det var länge sen.

Sex-sju minuter senare så var jag äntligen hemma. Det hade blivit mörkare ute, men det var fortfarande varmt.

 

-Hallå? ropade jag när jag hade kommit innanför dörren. Jag höll i mig i väggen och knöt upp rosetten på skorna. Jag tog av mig dem och la in dem mot väggen. Efter det så hängde jag upp jackan på en av krokarna och gick in till köket där jag hittade Selena.

-Hej, är du redan här? fnittrade Selena och reste sig upp. Hon höll på med ett projekt till att göra middag. Köttfärssås och spagetti. En av mina favoriträtter.

-Japp! Vad gott det luktar, sa jag och drog in luften i näsan. Underbart.

-Du, jag har en sak till dig! sa hon snabbt och sprang iväg till hallen. Det hördes lite prassel och en dragkedja som åkte upp och ner. Några sekunder senare så kom hon tillbaka med ett smycke i handen.

-Här, sa hon och räckte över det till mig. Jag tog emot det och studerade det noga. Det var ett halvt hjärta, och på den så stod det ”Selena” med en fin skrift.

-Jättefint! log jag och satte på mig det. Nu hade jag två halsband. Det som jag nyss fick, och en bricka där det stod vilket blodgrupp jag var i.

Jag tittade ner på Selenas hals, hon hade ett likadant hjärta. Fast det stod mitt namn på den.

 

Vi satte oss vid bordet och började äta när maten var klar. Den luktade underbart och smakade inte så dumt heller.

-Hur har du lärt dig att laga det här så bra? frågade jag imponerat och tryckte in gaffeln i munnen. Till svar fick jag bara en fnissning.

 

.

 

-Då sticker vi! sa Kenny glatt och starta motorn. Vi rullade ut på bilvägen och var på väg mot flygplatsen. För att sen åka till Frankrike.

-Är du nervös? frågade jag Selena och tog hennes hand. Jag masserade den försiktigt och fuktade mina läppar.

-Lite, sa hon och tog ett djupt andetag.

-Det verkar så, flinade jag och kysste henne mjukt på kinden. Hon bet sig löst i läppen och slog mig på armen.

 

 

Selenas perspektiv:

 

-Framme! ropade Kenny glatt. Lite för glatt faktiskt.

Jag tittade ut genom fönstret. Det var mörkt, men som tur var så var det ett xx-antal utebelysningar ute.

 

Vi gick ut från bilen och fram till flygplanet. Kenny och Alex tog våra väskor och packade ner dem i ett speciellt ”fack” på ena sidan av flygplanet.

Justin och jag gick in först, och satte oss i mitten. Jag fick sitta längst in, precis som alla andra gånger.

Efter oss så kom alla andra i Justins crew, dem satte sig bakom oss.

 

-Bara fyra timmar kvar! sa Justin positivt och gav mig ett leende. Jag nickade som svar och lutade mig tillbaka i stolen. Fast kan kan nog inte kalla det stol precis, det var som en blandning mellan en stol och en soffa. Egentligen som vilket annat flygplan på helst.

 

Jag flätade samman våra fingrar och log tillbaka mot honom. Hans leende smittade av sig så lätt.

 

.

 

-”Vi landar om fem minuter. Sätt på er era säkerhetsbälten ordentligt nu! Jag upprepar, vi landar om fem minuter!”, sa en irriterande och ljus röst genom högtalarna på flygplanet.

Justin tittade oroligt på mig medan han knäppte fast sig själv.

-Det är lugnt! Jag har suttit i ett flygplan förut, när det har landat!, sa ag lugnande och gav Justin en mild blick.

Han pustade ut och drog med fingret över min hand.

 

Flygplanet skakade riktigt rejält i några sekunder. Sen var vi på marken. Härligt!

 

Vi gick ut från flygplanet när några flygvärdinnor hade sagt att det var okej. Justin tog min hand försiktigt och vi trängde oss igenom folkmassan och bort mot en silvrig liten BMW.

Innan vi åkte, så vinkade Justin hastigt till sina fans. Själv så log jag bara mot dem. Rädd att dem skulle hata mig. Man vet ju aldrig..

-Paris, här kommer vi! hojtade Justin glatt när vi rullade in på vägen.




 

Vill ni ha ett till kapitel idag? Då är det bara att kommentera, så kanske jag hinner skriva klart det! :)♥

Om ni vill gilla sidan på Facebook, så kan ni klicka HÄÄÄÄR , där kommer jag att skriva när varje kapitel kommer ut, och eventuellt ordna tävlingar osv. Skulle vara extremt roligt om ni gillar den :)♥

2012-05-14 ♥ 15:02:51
23


Comments
POSTED BY: ~MOA~

Du är så duktig att hitta på!♥

Sv: hihi! så lite så sötis! och du är sötis, inte jag! :DD♥<333

DATE: 2012-05-14 / TIME: 15:10:37 / URL/BLOGADDRESS: http://madnessheat.blogg.se/



POSTED BY: Liv

Awsome!

DATE: 2012-05-14 / TIME: 15:26:53 /



POSTED BY: Jessica

Den är bääääst!!!!!!

DATE: 2012-05-14 / TIME: 16:00:23 /



POSTED BY: Evelina

Jätte bra!!!!

Snälla ett kapitel till idag!<3

DATE: 2012-05-14 / TIME: 16:07:10 /



POSTED BY: Emelie

Vi kan göra både :)

Kram <3

DATE: 2012-05-14 / TIME: 16:13:28 / URL/BLOGADDRESS: http://justtwitter.blogg.se/



POSTED BY: sara

superbra!! snälla ett till kapitel idag :D

DATE: 2012-05-14 / TIME: 16:15:17 /



POSTED BY: ~MOA~

Sv. varsågod♥♥

Nädu! du är sötisen♥:D

DATE: 2012-05-14 / TIME: 16:20:40 / URL/BLOGADDRESS: http://madnessheat.blogg.se/



POSTED BY: Lovisa - Läs, kommentera och följ

Gah, så bra bästaste syster! Nu får del 64 komma ikväll, fort! hahaha

Puss!! < 333

DATE: 2012-05-14 / TIME: 17:13:58 / URL/BLOGADDRESS: http://onedirectionstoriiies.blogg.se/



POSTED BY: Lovisa - Läs, kommentera och följ

Men lilla älskling, jag lägger ner myylife.. för att jag inte orkar uppdatera, det är inget roligt att han en blogg när man ändå aldrig skriver någonting på den. Och lägger du ner foreverbbieber så dödar jag dig!! Sådetså!

Puss puss! <3

DATE: 2012-05-14 / TIME: 17:48:16 / URL/BLOGADDRESS: http://onedirectionstoriiies.blogg.se/



POSTED BY: ~MOA~

Sv: puhh, du snackar om dig själv just nu♥

för det är du som är sötisen!<33

DATE: 2012-05-14 / TIME: 18:16:14 / URL/BLOGADDRESS: http://madnessheat.blogg.se/



POSTED BY: mullis

Kan du inte göra så att när dem kommer till frankrik träffar dem jasmin som bor i samma hotell som dem och justin blir otrogen mot selena och när selena ser att dem hånglar i jasmins hotell rum blir hon arg på honom och att jasmin berättar att det var hon som brukar vara snute-grisen och att selena åker hem och justin försöker hindra henne. Snälla lite drama pls

DATE: 2012-05-14 / TIME: 18:43:13 /



POSTED BY: Saga

Är du online nu eller? ;) <3

tänkte om du har lust kan vi ta det nu, alltså med headern :) <33

kramar♥♥<33

DATE: 2012-05-14 / TIME: 19:48:16 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Saga

Sv: Haha, nej..det blir ju inte så bra om jag skriver mitt lösenord här ;)) <33

Skickar en kommentar när mailet är skickat! ;) <33

kram♥♥<33

DATE: 2012-05-14 / TIME: 20:12:27 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Hanna

Jätte bra! Älskar din blogg! SNÄLLA ett kapitel till idag!

DATE: 2012-05-14 / TIME: 20:17:17 /



POSTED BY: Saga

Sv: Nu har jag skickat :)) <333

Jajamen, jag heter sagabelieber..vad heter du? :) ♥

kraam♥<33

DATE: 2012-05-14 / TIME: 20:20:49 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Saga

Sv: jag mejlade till den moonjj..kom inte ihåg, men något sånt ;)) <33

Haha, okej! Ska följa dig nu ;) ♥

DATE: 2012-05-14 / TIME: 20:29:34 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Saga

Kram ♥ <33

DATE: 2012-05-14 / TIME: 20:30:03 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Saga

Sv: Hihi ;)) <33

Tror du att du kan fixa allt de? :)) ♥♥

kraam<33♥

DATE: 2012-05-14 / TIME: 20:35:19 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Saga

Svar: Gör vad du vill, det är helt okej att du gör ändringar..bara fixa på du ;)) <33

haha, absolut är det okej! :) ♥

kraam♥<33333

DATE: 2012-05-14 / TIME: 20:49:44 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Emelie

Har gjort inlägget nu så att du vet :D

Kram <3

DATE: 2012-05-14 / TIME: 21:00:32 / URL/BLOGADDRESS: http://justtwitter.blogg.se/



POSTED BY: Saga

Svar: absolut, om du har feber behöver du inte fixa det! allt är lugnt :)<33

krya då så hörs vi i mon! Säg bara till när det är klart..men känn dig inte stressad eller så :)♥

kram♥

DATE: 2012-05-14 / TIME: 21:03:11 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Saga

Svar: Haha, okej ;)) <33

Jadå, ta det bara lugnt..ingen brådska :D <33

kram på dej med sötare än sötast<333♥♥

DATE: 2012-05-14 / TIME: 21:29:08 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: ~MOA~

Sv: aww! men nej! du är sötast!♥33♥<333

Älsk dejj!

DATE: 2012-05-14 / TIME: 21:47:16 / URL/BLOGADDRESS: http://madnessheat.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: )

Bloggadress:

Kommentera:

Komma ihåg??



Trackback