You & Me forever - Del 69 - Part 2

Previously:


-Absolut! Bara en vecka kvar till det.. Du måste vara min brudtärna gumman!

-Självklart! svarade jag glatt och kunde knappt förstå det. Justin och Selena..

-Toppen! Men jag måste gå nu.. Vi ses! Puss på dig! skrattade hon och väntade på ett svar från mig.

-Vi ses! sa jag snabbt innan hon la på..

 

----------------

 

Justin’s perspektiv:

 

-Aja, vi ses Ryan! sa jag och omfamnade honom i en lätt kram. Han besvarade den stelt och nickade kort. Jag svalde hårt och började gå emot hotellet igen.

Ryan hade börjat tjafsat om att jag tydligen var för ung för att gifta mig.. Okej, han hade en aning rätt i det! Men det är väl inte åldern som spelar någon roll? Det är väl hur man verkligen känner? Eller?

 

När jag kom in i hotellrummet så upptäckte jag att Selena inte var hemma. Hon jobbade nog övertid..

 

Jag gick in i köket med långa steg och gäspade stort. Att spela in en skiva var inte helt lätt. Men nu var den klar i alla fall!

Turnén från det albumet hade flyttats till om några månader. Eftersom jag och Selena hade bestämt att vi skulle ha smekmånaden före!

 

Jag tog ut juice paketet och drack lite av den, innan jag ställde in den i köket igen och tog med mig ett äpple bort mot teven.

Jag tog en stor tugga och slog mig ner i soffan. Jag sjönk snabbt ner i den och flinade stort.

Jag slog på den stora teven och såg att ett naturprogram började spelas.

Jag tog upp mobilen från fickan och loggade in på Facebook. Skulle jag göra en ny ”status” kanske?

Men.. vad kunde det vara för status? Kanske att albumet var klart? Ja, det blir nog bra!

 

Sitter inne i lägenheten i Frankrike, kom nyss hit. Believe är klart! Nyfikna? Lugnt, kommer ut om någon vecka! Älskar er!

 

Facebook bearbetade lite, men blev klar sen!

Jag fick direkt massor med kommentarer och folk som gillade statusen. Jag greps snabbt av panik och loggade ut. Efter det pustade jag ut och hörde att dörren öppnades. Sekunderna senare så kom Selena in, gråtandes.

Jag flög genast upp från soffan och nästan sprang in till hallen. Hon sparkade av sina skor och drog mig in i sin omfamning.

-Vad har hänt? frågade jag försiktigt och kände hur min tröja blev blöt efter hennes tårar.

-Jag ramlade.., suckade hon och avbröt kramen. Hon drog upp byxorna till knäna och mitt under det högra knät så var det ett stort sår. Som blödde.

-Herregud! fick jag ur mig och stirrade ner på såret. Jag tog ett fast grepp om honom arm och drog med henne bort mot sofforna, där jag knuffade ner henne i sittandes position. Sen sprang jag iväg mot toaletterna på jakt efter plåster och blött papper.

 

Selenas perspektiv:

 

Justin kom tillbaka bara efter någon minut. Han hade med sig en necessär och blött toalettet papper. Jag log smått mot honom och sträckte ut benet så att han kunde rengöra såret.

Jag satte sig ner på knä och vi fick ögonkontakt några sekunder innan han började tvätta såret på knät.

Jag tittade tacksamt mot honom och fuktade mina läppar.

-Och... Ryan ringde.., mumlade jag och bröt blicken från hans ansikte. Jag fäste den på knät och stönade till. Nu sved det verkligen..

Han tittade frågandes upp på mig innan han satte på plåstret. Han smekte bort några tårar från mina kinder med hjälp av tummen innan han satte sig bredvid mig. Han kysste mig ömt på kinden och la ena armen över mina axlar.

-Vad sa han? frågade han oroligt och svalde hårt. Jag harklade mig lätt och tog ett nytt andetag.

-Han hade pratat med sina föräldrar, som hade fått inbjudan till vårt bröllop... och han verkade inte ta det bra direkt. Så han ringde och skällde ut mig under inspelningen av filmen. Och på något märkligt sätt så råkade jag ha på högtalare då, så att jag skämde ut mig totalt.. svarade jag och svalde hårt. Jag såg Justin’s oroliga blick, och förstod direkt vad han menade!

-Det är lugnt! Han nämnde inte dig, ”Justin Bieber”! sa jag snabbt och han pustade lättat ut.

-Men.. Eller.. Så.. Han.. Han ringde dig?.. Och skällde ut dig..? stamma han fram och stirrade rakt in i väggen. Jag harklade mig, återigen, och nickade kort.

 

-

 

Kvällen flög förbi fort. Justin hade grillat jättegott kött och fixat potatis.

Under middagen så steg nervösisonen inom mig. Vårt bröllop var snart.. Om bara fyra dagar. Som tur var så hade vi redan hittat en smoking till Justin, och han var helt förberedd! Nu återstod bara min klänning, men jag litade på att Caroline och Alva hade fixat en. Dem lovade ju faktiskt det!

 

-Så, vad vill du göra nu då? frågade Justin charmigt och ställde ner det sista av den smutsiga disken i diskmaskinen. Jag ryckte på axlarna och kysste honom passionerat mitt på läpparna. Han masserade mina mjukt och drog mig närmare honom.

-Vad säga som.. tv spel? frågade han prövades och avbröt kyssen. Han bet mig löst i läppen och nickade ivrigt.

-Varför inte? skrattade jag och pressade mina läppar mot hans igen.

Justin skrattade lätt och besvarade kyssen.

Efter det drog han med mig bort mot teven och stoppade in en skiva i hans X-box.

 

Spelet började, och jag förstod inte ett skit. Vi visste både två att Justin skulle vinna..

Justin flinade stort och sneglade mot mig. Sen slängde han ut armarna i en gest och la ner fjärrkontrollen.

-Jag måste gå toaletten, ursäktade han sig och började springa bort mot toaletten. Han hade pausat spelet, och jag funderare på om jag... Eller nej.. Skulle jag? Jag bet mig löst i läppen och log lite hemlighetsfullt.

 

Jag bytte ut hans fjärrkontroll mot min och placerade den på exakt samma ställe där Justin hade lagt ner sin. Hoppas att han inte märkte något, fast det såklart att han skulle göra det!

 

Justin kom tillbaka och slog sig ner i soffan. Han satte på spelet och jag flinade inte motstå att skratta. Så det var precis det jag gjorde. Brast ut i skratt.

Justin tittade frågandes på mig men flinade han med. Han visste att jag hade något på gång, men låssades som om han inte förstod det!

 

-Grattis, du vann! utbrast han och la ner fjärrkontrollen på bordet. Han slängde sig över mig och drog in mig i hans famn.

-Jag har skills! skrattade jag och kysste honom i en passionerad kyss. Han himlade lätt med ögonen och log ner mot mig.

-Det klart att du har! sa han ironiskt och smekte mig över kinden.

 

 

Min mobil började vibrera på bordet och jag suckade högt. Han flyttade sig lite så att jag kunde nå mobilen. Det var ett sms.

Jag låste upp den och såg att det var från Alva. Jag pustade lättat ut och läste smset.

 

Tja bro! Haha, nejmen hej. Caroline och jag var och letade efter en klänning till dig! Den är jättefin, tro mig! Så fort vi ses här, så får du se den! Du kommer bli jätteglad! Ha det bra, lilla tönt. XOXO /Alv

 

Jag log åt smset och funderade på om jag skulle svara. Jag borde ju göra det, eftersom dem ägnade hela dagen åt att leta efter en klänning till mig, och det är ju inget som är helt lätt!

 

Tack finaste! Visste att jag kunde lita på er, töntar! Saknar er, men vi ses ju om några dagar. Ha det bra, och hälsa alla där hemma! Puss och Kram! /Din lilla tönt

 

Jag läste igenom smset några gånger innan jag klickade på skicka. ”Skickar meddelande...” lyste upp på skärmen. Sekunderna efter så låste jag den igen och la den på bordet.

Jag vände mig mot Justin igen som tittade med en intensiv blick mot mig.

-Måste du hålla på att smsa med dina små töntar när vi har en sån fin stund? skrattade han och kysste mig ömt på kinden.

-Det klart jag måste! Jag måste ju få dig att bli avundsjuk på något sätt, flinade jag och tog min hand runt hans nacke.

 

 

Justin’s perspektiv:

 

-Kom igen! Vi spelar en gång till, jag vill ta revansch! sa jag bestämt, men en gnutta ironi. Hon log mot mig och fnös till.

-Geek! skrattade hon och tog upp sin fjärrkontroll, som hade varit min innan jag gick på mitt toalettbesök. Jag var inte helt korkad.

 

Vi började spela, och jag försökte låta Selena vinna. Hon verkade verkligen vilja det. Men tanken av att vinna själv frestade mig något enormt..

 

Hennes mobil började vibrera igen, och jag sneglade mot den. Hon hade fått ett sms. Och inte från vem som helst.. Utan från.. Jag chockades till. Det var från Ryan!

Jag vände blicken oroligt mot Selena. Hon verkade inte ha märkt att hon hade fått ett sms.

Ja, vem visste vad Ryan hade att säga...


Jag vet att novellen har börjat bli tråkig, och att det inte händer så mycket.. Men nästa novell så, då lovar jag att det kommer hända mer saker! ;D♥
Glöm inte att kommentera! Bara två delar kvar nu! :D
2012-05-25 ♥ 21:52:13
16


Comments
POSTED BY: Sara

jättebra :D men det är tråkigt att det bara är 2 delar kvar :( Undrar också vad nästa novell kommer handla om?

DATE: 2012-05-25 / TIME: 22:10:11 /



POSTED BY: Saga

Svar: Haha, aah! :D <33

Jag tänkte plugga till ett prov, men orka..haha!

själv? ♥

kraaaaaaaaaaaaaam :************** ♥

DATE: 2012-05-25 / TIME: 22:32:31 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Saga

Sv: Matte..;/

Haha, okej! Är sjukt trött så ska nog gå & lägga mig tidigt! :D<33 Hoppas du får en bra kväll i alla fall! :)♥

kraaaaaam :*** ♥

DATE: 2012-05-25 / TIME: 22:47:23 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Lovisa - Läs, kommentera och följ

Sååååå bra! Vill inte att den ska vara slut ;(. Haha, skitbra äskling! <3

DATE: 2012-05-25 / TIME: 22:50:29 / URL/BLOGADDRESS: http://onedirectionstoriiies.blogg.se/



POSTED BY: Evelina

Jätte bra!

Längtar tills nästa novell börjar!

När kommer nästa del?

DATE: 2012-05-25 / TIME: 22:52:41 /



POSTED BY: Saga

Svar: Tack sötaste! ♥

Kraaaam :********** <333

förresten, är du vaken? :D ♥

DATE: 2012-05-26 / TIME: 09:01:31 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Saga

Nu har du chansen, fråga så mycket som du vill! :D ♥

DATE: 2012-05-26 / TIME: 13:01:29 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Hanna <333

Men, åhh den är sååå bra!!! :)

DATE: 2012-05-26 / TIME: 19:32:48 / URL/BLOGADDRESS: http://jdbstorieslove.blogg.se/



POSTED BY: sonia :)

Super braaaaaa! :D

Hoppas allt är bra med dig! :)

Kram <3

DATE: 2012-05-26 / TIME: 22:03:55 / URL/BLOGADDRESS: http://soniaajonsson.blogg.se/



POSTED BY: Anonym

skitbra gör så att de gör dedör xD

fast förs Flörtar justin på selena rkt mky skulle vatt ass bra

DATE: 2012-05-27 / TIME: 15:56:31 /



POSTED BY: Saga

Tack för frågorna sötis! ♥

Med mig är allt bra, själv? ;) <333

kraaaamaar :**** ♥

DATE: 2012-05-27 / TIME: 21:45:45 / URL/BLOGADDRESS: http://sagaalhem.bloggplatsen.se



POSTED BY: Frida - novellblogg

Tror jag hat glömt att berätta att ett kapitel är publicerat men du kanske har läst det ändå! :D

DATE: 2012-05-28 / TIME: 15:53:27 / URL/BLOGADDRESS: http://mybieberdrug.blogg.se/



POSTED BY: 1D Novell

Du missar väl inte det otroligt spännande kapitlet som kommer ut idag va?

Kika in på min blogg och fortsätt läs novellen om de 5 fantastiska killarna i One Direction! Kram och ha en fortsatt bra dag!

DATE: 2012-05-28 / TIME: 16:42:27 / URL/BLOGADDRESS: http://loveoned.blogg.se/



POSTED BY: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har!

Jättefin design för övrigt :)



Ta hand om dig, kram!

DATE: 2012-05-28 / TIME: 18:33:20 / URL/BLOGADDRESS: http://nataliedahlberg.blogg.se/



POSTED BY: Hanna♥

Hoppas du haft en awesome dag! ♥ Nu är vinnaren av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Kanske du blev? =D

DATE: 2012-05-28 / TIME: 19:32:13 / URL/BLOGADDRESS: http://legeendary.blogg.se/



POSTED BY: martina

så spännande! :DDD



PS. Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

DATE: 2012-05-28 / TIME: 19:45:25 / URL/BLOGADDRESS: http://likegossip.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: )

Bloggadress:

Kommentera:

Komma ihåg??



Trackback